20. yüzyıl işte şimdi gerçekten sona erdi: Michael Jackson öldü!

0 Posted by - 26 June 2009 - O OLDU BU OLDU

Michael Jackson
1958 – 2009

Popun kralı geçirdiği kalp krizi sonucunda hayatını katbetti. Jackson hastaneye getirildiğinde yaşamıyordu. Tüm çabalara rağmen hayata döndürülemedi. Haber yaklaşık yarım saat önce geçildi. Los Angeles’ta hayranlar hastanenin (UCLA Medical Center) önünde birikiyor. Hafif Müzik çok ama çok üzgün. Bir devir kapandı, 20. yy işte şimdi sona erdi…

11 Comments

  • kelebenk 26 June 2009 - 02:03 Reply

    kimilerine üzülürsünüz kimilerine ağlarsınız… ben duyduğumda şok geçirdim. kaldım uzunca bir süre ölmeden daha legend olan bir insan nasıl ölebilir ki olgusunu düşündüm.

    bir insanın değil bir devrin ölümü gibi.

    tarihte kapanan bir sayfa daha gibi.

  • Baccal 26 June 2009 - 02:26 Reply

    çocukluğum için büyük bir kayıp… bari söz verdiği albüm çıksaydı da zirvede noktalasaydı diye iç geçirdim, deli bir tüketici gibi…

    değil 20. yy ın, insanlık tarihinin belki de en büyük koreografı artık aramızda değil, başımız saolsun.

  • fasinthe 26 June 2009 - 02:31 Reply

    daha önce bu denli üzüldüğüm bir ölüm olmamıştı. bir sanatçı, ki eğer MJ kadar mükemmelse bir aile bireyinden bile yakın olabiliyor insana. çok büyük bir kayıp. çok üzgünüm, çocukluğum bitti resmen ya.

  • fasinthe 26 June 2009 - 02:34 Reply

    inanılır gibi değil ya, daha önce hiçbir ölüme bu denli üzülmemiştim. MJ gibi bir adam, yeri geldiğinde bir aile bireyinden beli yakın olabiliyor insana. çok üzgünüm, gerçekten çok üzgünüm, büyük bir kayıp herkes için.

  • Beth 26 June 2009 - 03:19 Reply

    duyduğumda ağzım açık kaldı uzun süre inanamadım. sanki bir akrabamı kaybetmiş gibi kaldım. sonra aklıma gelen ise senelerce durup tam da o kadar konser verceği zaman gittiğinin ne kadar ironik olduğu oldu. 50 yaş da çok erken be…

  • …. 26 June 2009 - 11:22 Reply

    bize bu kadar yakın olup, ta çocukluğumuzdan beri dinleyip böyle küt diye giden kaç kişi var ki, hele de bu kadar büyük bir efsane olup… bi anda tüm hayatım geçti sankki gözlerimin önünden. şok etkisi böle bişi olsa gerek…

  • …. 26 June 2009 - 11:24 Reply

    şok etkisi böle bişi olsa gerek. insanın bütün hayatı gözlerinin önünden geçer mi ya… bize ait bu kadar büyük bişeyi kaybetmemiştik hiç sanırım, değil mi 90 ların kayıp kuşağı?

  • Cetin Cem 26 June 2009 - 12:37 Reply

    son gerçek megastar herhalde. bir daha onun gibisi gelmeyecek. huzur içinde yatsın…