Fısıltılar… (2012’de kimler gelecek?)

0 Posted by - 27 November 2011 - O OLDU BU OLDU

27mlpaz-mehfisilti

Kulağıma gelen fısıltıları yazmadan duramıyorum. Gelecekmiş, kesinmiş, görüşülüyormuş tadında haklarında konuşulan isimler var. Kimler mi?

Başkasından duyacağınıza benden duyun. Madonna ve Coldplay neredeyse kesinMİŞ. David Gilmour, Roger Waters (The Wall turnesi) ve Paul McCartney isimleri tabiri cazise kulislerde konuşuluyorMUŞ. En az iki baba rock grubunun da adı geçiyorMUŞ. Daha da söylemem.

19 Comments

  • Emre 27 November 2011 - 21:34 Reply

    Coldplay gelsin yeter yaaa birde Fleet Foxes’ı getirtseler deme keyfine

  • Martı 27 November 2011 - 21:38 Reply

    Madonna’yı ikinciye dinlemeye ve izlemeye öyle hazırım ki.. Amin! 🙂

  • kida 28 November 2011 - 02:17 Reply

    radioheadin dünya turnesi tarihlerinin patır patır açıklanmaya başladığı şu günlerde günde 2 kez radiohead tourdates sayfasına bakar oldum. 🙁

  • eksi 28 November 2011 - 11:04 Reply

    Madonna’nın kesin olduğunu nereden duydunuz? Çünkü BKM çıkan haberleri yalanladı bir kaç gün önce. İnşallah doğrudur, gelir tabi ki.

    • Mehmet Tez 28 November 2011 - 11:10 Reply

      Kuşlar söyledi.

  • eksi 28 November 2011 - 11:13 Reply

    Peki bu kuşlar güvenilir mi? Geçen senelerdeki gibi yine sponsor arayışında kalacakmış gibi geliyor çabalar.

  • halukcak 28 November 2011 - 11:16 Reply

    2012 yazında Red Hot Chili Peppers büyük ihitimalle İstanbul’da olacak.

  • Mustafa 28 November 2011 - 11:27 Reply

    Paul McCartney ne aşamada acaba? Çünkü ciddi şekilde yurtdışına konserine gitmeyi düşünüyorum.

  • CanSu Sezer 28 November 2011 - 11:31 Reply

    Jim Morrison gelecekMİS !

  • Nermin ÇEVİK 28 November 2011 - 13:23 Reply

    COLDPLAY BİR TÜRLÜ GELEMEMİŞTİ RADİOHEAD HELE HELE HİÇ GELMEDİ

  • indigo 28 November 2011 - 16:58 Reply

    Waters gelirse mutlaka gidilmesi gerek. Atina’da izlemiştim, kesmedi. İnanılmaz bir şov. Da Gilmour nededen çıktı? Turnesi yok ve düşünmüyor diye biliyorum.

  • CETIN 28 November 2011 - 17:15 Reply

    Kulislerde AC/DC ile Muse’u konuşanlarda varMIŞ gel gör ki her 2 sinin bu yaz döneminde turnesi olmayacak.

    RHCP Sonisphere’le anlaştığı biliniyor. Tr’de bu sene sonis olursa onlarda gelir neden gelmesin parayla değil mi?

    Yıllarca Madonna ve Paul Mc Cartney için avrupada sattığı biletlerin yarısını anca satabiliyoruz, bizde vergiler de çok yüksek diyen organizatörlerimiz bu sorunu nasıl çözMÜŞ çok merak ettim 🙂

  • berk 30 November 2011 - 11:30 Reply

    Eveeeeeet,her yıl keyifle başlayan hüsranla biten, geleneksel ‘Madonna İstanbul’a geliyor!’ günleri yine geldi çattı 🙂
    Ha umarım gelir, orası ayrı.

  • batu 30 November 2011 - 11:56 Reply

    foo fighters’ın türkiye’ye gelebilmesi için illaki istanbul’da bir ema düzenlemek gerekecek sanırım.

  • berkay 30 November 2011 - 20:09 Reply

    foo fighters istiyoruz

  • bad+ 04 December 2011 - 14:38 Reply

    foo, foo, ff,ff…

  • Muhsin Keskin 08 February 2012 - 15:25 Reply

    Guns N’ Roses’a Türkiye’den dört teklif var. Çok büyük ihtimalle gelecek. 6 Temmuzda festival kapsamında geleceği, aynı festivalde The Offspring’in de olacağı haberleri var. Sonisphere İstanbul için de RHCP ve Foo Fighters kesinleşti deniyor.

  • Muhsin Keskin 02 March 2012 - 17:45 Reply