Hafif Müzik Kanyon’da Malt online konserine davetiye kazanmak isteyenler, buyrun!

0 Posted by - 24 February 2012 - O OLDU BU OLDU


Efendim “Hafif Müzik Kanyon’da @ The House Cafe” online konserleri Malt ile devam ediyor. Konser 26 Şubat Pazar gecesi saat 22.30’da hafifmuzik.org/kanyonda adresinde canlı yayımlanacak. Normalde bu konseri izlemenin tek yolu bilgisayar başına geçmek. Ancak beş adet çift kişilik davetiye dağıtıyoruz ve grubu seven şanslı dinleyicilere bu performansı yerinde izleme imkanı sağlıyoruz.

Soruyu doğru bilenler lütfen yazının altına yorum bıraksın. Kazananları cumartesi öğle saatlerinde açıklayacağız.

Sorunuz şu:

Malt’ın dördüncü stüdyo albümünün adı nedir?

Buyrun efem…

49 Comments

  • melis 24 February 2012 - 13:40 Reply

    ARIZA

  • emreak 24 February 2012 - 13:41 Reply

    iki tane stüdyo albümleri var desem çok mu saçma cevap olur?

  • sezer 24 February 2012 - 13:42 Reply

    malt’ın dördüncü stüdyo albümü henüz yok. Yayınlanan iki stüdyo albümü var.
    Sezer BULUT

  • Onur Taşdemir 24 February 2012 - 13:42 Reply

    Malt grubunun 2 stüdyo albümü vardır yani 4.stüdyo albümü henüz bulunmamakta

  • Bilal Gül 24 February 2012 - 13:42 Reply

    Malt’ın iki albümü var. 4 biraz fazla mı olmuş ne?

    Kendi Adını Taşıyan İlk Albüm (2007) ve Arıza (2010)

    4’ü bırakalım, 3’ü çıkardılar ve ben bilmiyosam piii bana.

  • burcu ateş 24 February 2012 - 13:44 Reply

    4.stüdyo albümleri mevcut değil ki kendilerinin. En son 2. stüdyo albümleri mevcut onun da adı arıza’dır.

  • serap yilmaz 24 February 2012 - 13:44 Reply

    ARIZA

  • Pırlanta 24 February 2012 - 13:48 Reply

    2. albümünün adı Arıza 4 numara yok henüz sanırım.

  • Pınar B. 24 February 2012 - 13:50 Reply

    3. ne ara çıktı ki? Ya da yayınlamadıkları albümleri mi var biz bilmiyoruz? İnsanı kendinden şüphe ettirmeseniz iyi mi olur acaba? 😀

  • Akın 24 February 2012 - 13:52 Reply

    4. Albümleri olduğunu bilmiyorum ama yinede şansımı deneyeyim en son çıkan albüm Arıza olabilir 🙂

  • Şule 24 February 2012 - 13:57 Reply

    Malt’ın 2 stüdyo albümü var, ilki “Kendi Adını Taşıyan İlk Albüm”, ikincisi de “Arıza”

    İyi denemeydi 🙂

  • Harun Ferit 24 February 2012 - 14:39 Reply

    daha belli değil sanki, ucuncu album bile cikmamisken 🙂

  • FalconeWayne 24 February 2012 - 14:58 Reply

    Arıza deilmiydi albümn adı öle biliorum .

  • Sibel Aytas 24 February 2012 - 15:09 Reply

    Efendim Malt’in 4 adet albumu yok,lakin olayi gaz ve toz bulutundan yani Badluck’tan alirsak da ancak 3’e ulasiyoruz,su an bir kayit yapiyorlarsa ve onun adini bilmiyorsam bu da benim ayibimdir..

  • SLO 24 February 2012 - 15:23 Reply

    4. albüm? 2 albümleri yokmuydu? Trick soru mu bu:))

  • lütfü 24 February 2012 - 15:25 Reply

    2 stüdyo albümleri var kendi adını taşıyan ilk albüm ve arıza

  • Umut 24 February 2012 - 15:26 Reply

    Malt’ın 2 albümü yok mu..sazanlık mı yapıyoruz..

  • ibrahim yüce 24 February 2012 - 15:28 Reply

    malt’ın 2 stüdyo albümü bulunduğı için maalesef cevap veremiyorum bu sorunuza 🙂

  • Ruçhan Oflaz 24 February 2012 - 15:37 Reply

    Malt’ın sadece iki tane stüdyo albümü var.

  • Mümtaz Demirci 24 February 2012 - 15:42 Reply

    Biz farkında olmadan dördüncü stüdyo albümünü mü yayınladılar 🙂 En son yayınladıkları “Arıza” albümü, ikinci stüdyo albümleri bildiğim kadarıyla..

  • Cem Duran 24 February 2012 - 15:47 Reply

    Malt’ın 2 albümü vardır.

  • Ali Alp Emir 24 February 2012 - 15:52 Reply

    ARIZA

  • Selçuk Özdemir 24 February 2012 - 16:18 Reply

    Arıza

  • anıl akın 24 February 2012 - 16:19 Reply

    arıza

  • andaç say 24 February 2012 - 16:28 Reply

    kendi adını taşıyan 2. albüm

  • ANIL KILIÇ 24 February 2012 - 16:44 Reply

    Malt ın 2 albümü var bildiğim kadarıyla . Keşke bilmesem de 4 albüm çıkarmış olsalar 🙂

  • Ece Eser 24 February 2012 - 16:46 Reply

    2 albüm var yahu… Bir albüm 2 tane yerine geçiyorsa Arıza onun da adı;)

  • Elif İslam 24 February 2012 - 17:06 Reply

    Malt’ın 4 değil 2 albümü var.

  • mervegül 24 February 2012 - 17:35 Reply

    ARIZA.

  • mervegül 24 February 2012 - 17:37 Reply

    ARIZA

  • akın 24 February 2012 - 18:00 Reply

    malt’ın 2 tane stüdyo albümü (Arıza, Kendi Adını Taşıyan İlk Albüm) yok muydu ya! yoksa şu anda hafif müzik’in sazanı olarak kayıtlara mı geçiyorum 🙂

  • Özge 24 February 2012 - 18:10 Reply

    ilerde çıkarsa “kendini adını taşıyan dördüncü albüm” olabilir

  • anl bykl 24 February 2012 - 18:31 Reply

    abi yok ki 4. album, neden gugilla aramizi aciosun…

  • Emrah kenet 24 February 2012 - 20:01 Reply

    Malt simdiye kadar 2 album yayinlamistir.

  • engin 24 February 2012 - 20:24 Reply

    malt 2 stüdyo albümü çıkardı.4 tane değil 🙂

  • burcu ateş 24 February 2012 - 20:47 Reply

    Kendi kendilerine çıkarıp bizle paylaşmadıkları extra 2 albüm daha varsa ayıp etmişler:)

  • Ozan Kumral 24 February 2012 - 21:05 Reply

    TBA diyelim klasik o zaman, ya da kendi adını taşıyan dördüncü albüm olabilir, ayrıca o bileti çok feci istiyorum..

  • Artun Bötke 24 February 2012 - 21:41 Reply

    Büyük ihtimalle sazanlık yapıyorum ama Malt’ın iki stüdyo albümü var ki! Biz bilmeden iki tane daha çıktıysa isimlerini yazın bari. Dinlemek iyi olur.

  • Alp Emir 24 February 2012 - 22:07 Reply

    Malt’ın 4. stüdyo albümü henüz çıkmamıştır. 2.stüdyo albümlerini adı “ARIZA”dır.

  • serhat akdag 24 February 2012 - 22:37 Reply

    4 ALBUMLERİ YOK Kİ! 2 ALBUMLERİ MEVCUT:

    Kendi Adını Taşıyan İlk Albüm (2007)

    Arıza (2010)

  • tornado_of_soul 24 February 2012 - 22:45 Reply

    Maltın 4. stüdyo albümü yok. 2 stüdyo albümleri var.

  • Mert Berkay Saraç 24 February 2012 - 23:12 Reply

    Dördüncü stüdyo albümü.

  • Ertan Kanter 24 February 2012 - 23:24 Reply

    kendi adını taşıyan ilk albüm ve arıza adlı 2 albümü var

    4.albümü yok

  • Sinan Subaşı 24 February 2012 - 23:33 Reply

    kendi adını taşıyan ilk albüm ve arıza adlı iki tane albümü var,dördüncü albümü yok

  • sema akyurek 25 February 2012 - 00:13 Reply

    Kendi adını taşıtan ilk albüm ve Arıza dışında yok ben bulamadım ? varsa da öğrenmiş oluruz bu vesileyle..

  • Ceylan 25 February 2012 - 14:11 Reply

    3.albümlerini 4 gözle bekliyoruz :))

  • Aysel Keçeli 25 February 2012 - 14:24 Reply

    3.sü 4.sü ve dahası olsun isterim,olsun evet..Pek güzel olacaktır şüphesiz. Ama şuan kendi adını taşıyan 2 stüdyo albümü var bildiğim.

  • tuğçe arıkan 26 February 2012 - 22:37 Reply

    2. albümleri bu

  • Mehmet Bayraktar 22 February 2013 - 20:54 Reply

    90’li yillarda “Badluck” grubunun solistligini yapan, radyo ve televizyonlarin taninan simalardan Cenk Durmazel; 2007’de Cenk Turanli (Bas Gitar), Baris Ertunç (Gitar) ve Güray Gürsoy (Davul) ile birlikte MALT grubunu kurdu. MALT’in ilk albümü “KENDI ADINI TASIYAN ILK ALBÜM” .”MALT”özgü tarzini koruyan MALT’in, 1,5 ayda kaydettigi 2.stüdyo albümü “ARIZA”dır.