İşte merakla beklenen Sonisphere 2011 İstanbul kadrosu: Iron Maiden, Alice Cooper, Slipknot, In Flames, Mastodon…

0 Posted by - 01 April 2011 - KONSER, O OLDU BU OLDU

Sonisphere İstanbul’un kadrosundaki isimler belli oldu. Biletler 4 Nisan’da Biletix’te satışa çıkıyor. 19 Haziran’da Maçka Küçükçiftlik Parkı’nda yer alacak festivale bilet almak için bekleyen hayranların muhtemelen sorduğu soru şu: “Oraya sığabilecek miyiz? Iron Maiden bu…”

11 Comments

  • kaan 02 April 2011 - 11:50 Reply

    yeni ‘EDDİE’ nin sığmasından bile emin değilim

    • Mehmet Tez 02 April 2011 - 13:35 Reply

      Valla doğru söze ne demeli…

  • hiscy 03 April 2011 - 18:57 Reply

    24 yaş olayı var birde ben 14 yaşındayım gidemicem :’|

  • Ozlem 03 April 2011 - 23:38 Reply

    bu bir şaka olmalı!!! Küçükçiftlik Park Mı????

  • Osman 04 April 2011 - 16:27 Reply

    bu nasıl bir mantıktır ya lütfen değiştirsinler şu yeri… mehmet bey lütfen gazetenizde de belirtin bu mevzuyu…

  • Han Solo 04 April 2011 - 23:04 Reply

    zıvanadan çıkmış durumdayım heryere yazıyorum, Iron Maiden Konserine 16 bin kapasite yeter mi??????? yol yakınken değişsinler mekanı

  • Serdar Kalaycı 05 April 2011 - 12:37 Reply

    16 bin yeter mi sorusunu geç, Küçükçiftlik Park’ı gören herkes oraya 16 bin kişinin sığmayacağını bilir. Maliyeti düşürüp Maiden aşkıyla milleti dolandırıyorlar resmen. Büyük bir yere alırlarsa kaçırmam ama orada gitmiyorum konsere.

  • IronMeydın 13 April 2011 - 15:18 Reply

    Birde etrafta dolanan başka bi isim var:Muse.Konu hakkında bilgisi olan varmı?? Bilmem ne kadar doğrudur ama muse’un orada ne işi var dimi efendim.

  • sezz 13 June 2011 - 15:15 Reply

    bu arada tek gideceklere ne tavsiye edersiniz?

  • gothiclethe 21 June 2011 - 01:39 Reply

    alice cooper mükemmeldi.. iron maiden zaten rüya gibiydi.. harika ötesiydi…