Manga’nın Eurovision şarkısını nasıl buldunuz?

0 Posted by - 04 March 2010 - O OLDU BU OLDU

Biz daha bulamadık dinliyoruz. Siz de öyle yapın. Sonra konuşalım…

http://www.youtube.com/watch?v=cXgU18tSsxE&feature=player_embedded

13 Comments

  • eceMen 04 March 2010 - 11:07 Reply

    ilk dinleyiş olumsuz olsa da, dinledikçe “fena da değilmiş” hissi veriyor ama emin de olamıyorsun.. bir de Eurovision’a gidiyorlar diye neden illa içinde bir darbukasal ritimler olmalı? merakımdır…(darbukasal ritimlerin ne demek olduğu da sizin merakınız olsun bari)

  • egemen limoncuoğlu 04 March 2010 - 12:06 Reply

    darbuka(sal) olmazsa olmuyor anlaşılan

  • Faruk E 04 March 2010 - 12:14 Reply

    nedendir bilinmez Eurovizyon’a katilan gruplar kendi karakterlerinden baska muzik yapar oluyorlar. darbusakal ritm tabiri de cok dogru bence:)

    herhangi bir manga parcasi bu sarkidan daha iyi, bir kac defa dinlendigimde sozlerinden dolayi dile dolanir, derece merece yalan olur. olsun… manga’nin ne oldugunu biliyorumm.

  • leonartkohen 04 March 2010 - 13:44 Reply

    dün gece üst üste dinledim.komünist olmakla suçlayacaklar beni ama yiğrenç.
    bence manga’ya bu şarkıyı sipariş etmişler.normalde bu kadar kötü değiller.

  • pinarkt 04 March 2010 - 15:04 Reply

    bence gayet eurovision şarkısı olmuş tam oturmuş ilk dinlediğimdede şimdi dinediğimdede çok beğendim dans bile ettim 😀 sağolsun darbukasal ritimler

  • Emre 04 March 2010 - 15:08 Reply

    Manga diyorsunuz da bu Tokio Hotel yahu =/

    Hani genel yorumlara katılmamak elde değil,keşke ikinci albümden önce teklif gelseydi de albümdeki bestelerden birine yazsalardı İngilizce sözleri.Başarılı olurlar umarım.

  • eceMen 04 March 2010 - 19:02 Reply

    darbukasal ritim tutmuş. eurovision’a gidiyorlar, ya ne olacağıdı?

  • ihsan 04 March 2010 - 20:04 Reply

    2 albümlük manga külliyatından en beğenmediğiniz şarkıyı seçin ya da siz bir manga fanısınız gözünüz kapalı torbadan bir manga şarkısı çekin, işte seçtiğiniz/çektiğiniz o şarkı, bu şarkıyı koluna takar istiklal’de tur attırır.

  • buse 04 March 2010 - 23:58 Reply

    gayet akılda kalıcı bi şarkı iyi olmuş
    ama ben ferman ın canlı performansından tırsıyorum=P
    pek iyi değiller o konuda**

  • millaJovovichh 05 March 2010 - 00:10 Reply

    Re-zalet ! Türkiye’yeyle kafa buluyorlar neo-militan tere-T ile artistler !

  • Özgür Özçınar 05 March 2010 - 16:53 Reply

    İlk kulak verdiğimde hiç beğenmedim. Dinledikçe bazı kısımlarına tamamdır dedim.

    Sertab Erener’in birincilik kazanan parçasını ilk dinleyişte beğenmiştim, sahnesini de iyiydi.

    Manga derece yapar umarım.

  • Alim Bilgin 07 March 2010 - 05:26 Reply

    Kötü. En azından Manga şarkısı değil. Vokaller hele. Çocukların da zorlandıkları belli. Baştan beri yanlış bir seçimdi çünkü. Henüz kaç ay olmuş yeni albüm çıkaralı, yani ellerinde olanı, yıllardır birikeni elemişler albüm için, sen bir de kalkıp Eurovision teklifi götürüyorsun. Götür son albümü 2007, 2008 olan birine o teklifi, kim olduğu fark etmez, şu şarkıdan iyi iş çıkardı büyük ihtimalle.

  • Mehmet Kırcalı 07 March 2010 - 19:18 Reply