Rolling Stone’un yeni kapağı az önce düştü…

0 Posted by - 11 November 2009 - O OLDU BU OLDU

30840677-30840678-large

Meraklısı için ayrıntılı bilgi şurada. Peki bu kapak hakkında ne düşünüyorsunuz? Hiç içeriğini falan okumadan söyleyin. Size ilk hissettirdiği nedir?

Düştü dediysek reader’a canım…

14 Comments

  • Facebook User 11 November 2009 - 19:01 Reply

    Feridun Düzağaç, Erkin Koray ve Emrah Karaca’yı mı görüyorum acaba?

  • Bazmorfin 11 November 2009 - 19:03 Reply

    bitirim kamyoncu bruce, gevşek ortam adamı mick ve kız oğlan kız duruşuyla bono, beni benden aldı. ayrıca mick’in mavi üstüne siyah giymesi de ayrıca bir felaket unsuru. naçizane fikrim. bono da gittikçe yunus hayvanına benzemeye başlamış. valla fikir belirtemeyeceğim ama olmamış zorlama bir görsel. ilk intiba bu.

  • egemen limoncuoğlu 11 November 2009 - 19:07 Reply

    patronun bakışına duruşuna takılmamak elde değil..
    goodfellas geldi aklıma bir de.. soldan sayarak.. joe pesci, de niro ve ray liotta

  • protagonia 11 November 2009 - 19:20 Reply

    yaşlılar toplantısı

  • The Mechanic 11 November 2009 - 19:29 Reply

    Rock of Ages

  • banyosuyu 11 November 2009 - 19:29 Reply

    Bruce’la Bono salaş bir bardan çıkmıştır. Kafalar o biçim kıyaktır.
    O sırada bacak boyu 1.80 olan bir sarışın travestiyle geçmekte olan Mick, fotoğraf makinesini tutuşturduğu gibi oğlanın aman ablanın eline ortalarına geçer ve bu fotoğraf ortaya çıkar.
    bende de böyle bir intiba bıraktı.

  • Onur Kurnaz 11 November 2009 - 20:17 Reply

    bono’ya “hadi gel, sen de gel çekinme demişler” gibi ..

  • axel 11 November 2009 - 23:35 Reply

    mick kızın may’in kötü yollara düşmesine ramak kaldı…

  • Sinan Kolat 12 November 2009 - 00:05 Reply

    baba oğul ve kutsal ruh
    ama hakkaten biraz zorlama olmuş bu üçlü ile daa iyi pozlar yakalayabilirlerdi bence

  • Facebook User 12 November 2009 - 01:21 Reply

    bono yerine başkası olsaymış daha iyi olurmuş diye düşünüyorum.

  • Tamay 12 November 2009 - 10:48 Reply

    Klüpte o an için uygun Lordları toplamışlar…
    Bono asalet ünvanını sonradan satın aldığı için rahat değil..

  • kunta kinte 12 November 2009 - 11:38 Reply

    mick jagger hala taş gibii:)

  • Vural Doğancı 12 November 2009 - 12:57 Reply

    bono’yu her gördüğümde, kendisinin south park’ta konu edilişinden ötürü matt stone ve trey parker’i hayırla anıyorum.. hakikaten de fazlası değil..

  • beter pan 14 November 2009 - 12:56 Reply

    iyi güzel de… hocam siz yeni dergiyi ne zaman çıkaracaksınız? böyle rolling stone, nme falan ayıp olmuyor mu insanların ağzını sulandırmak….:)