Şu Hurts denen grup…

0 Posted by - 09 November 2010 - O OLDU BU OLDU

07mlpaz-meh22
Şu ara radyolarda televizyonlarda sıkça çalınan ve çok beğenilen bir şarkı var. “Wonderful Life”. Hayır Black’in wonderful Life’ının cover’ı falan değil, bu başka. 1999140-hurts-happinessBunu Hurts isimli elektro pop ikilisi seslendiriyor. Albümlerini dinlerseniz çok beğeneceksiniz. Ben son zamanlarda bu kadar kaliteli pop müzik dinlemedim. Bu adamları dinleyince aklıma biryandan Erasure, biryandan Depeche Mode geliyor. Elbette ikisi de değiller, biraz ondan, biraz bundan. Ben bu yıl iyice meşhur olan ve Türkiye’ye gelmesini de dört gözle beklediğim favori 80’ler müziği insanım La Roux’ya da benzettim biraz. 80’ler kolay kolay ölmüyor ve özelikle İngiltere kökenli 80’lerin her zaman başımızın üzerinde yer var.

8 Comments

  • ipek 10 November 2010 - 00:05 Reply

    yeni klipleri stay’le de görünmeye başladılar şimdi

    stay
    http://www.youtube.com/watch?v=15uFb2wjxjg

    wonderful life klibini beğenmiştim gerçekten.
    http://www.youtube.com/watch?v=1TB1x67Do5U

    kylie minogue’lu devotion şarkısı albümde en sevdiklerimden

  • Pınar 10 November 2010 - 03:01 Reply

    Albümle ilgili birkaç şey karalamıştım;
    http://www.resetmagazine.net/resetsayi65/muzik/Hurts-Happiness.html

  • ou just keep me hanging on 11 November 2010 - 02:53 Reply

    peki bu resetcilerin kendi promeleri için bu kaadar zaman harcamalarına kaç puan?
    kimse haklarında tek kelime yazmadıkları için saqa sola ha1e kendilerini yazıyolar…
    ah sevgililerim bu yöntemle banu alkan bile kendini var edemememişken aynı marqarini kullanma isteqiniz… gercekten bilemiyorum
    bir siz bir de xoxo… imaj için i’ye basmadan önce yaratıcılık için y’ye basmanız gerekirdi. sorsaydınız söylerdim

  • Pınar 11 November 2010 - 22:37 Reply

    buraya bloguma yazdığım bir yazıyı da koyabilirdim. O zaman sanırım bu ettiğiniz seviye yoksunu lafların hiç birini etmezdiniz.

    Birileri emek harcıyor ve bir şeyler yazıyorlar. Bunu da paylaşmanın hiç bir sakıncası yoktur. Araştırmayan ve okumayan bir memlekette olduğumuzu çok iyi bilmenize rağmen bizim yaptığımız tanıtım,reklam vs sizin için bir gereklilik değil,imaj olarak algılanabiliyor. Mehmet Bey da çok iyi bilinen bir gazetede yazmasına rağmen burdan da bir şeyler paylaşıyor ve yazdığı şeylerin altına yorum yapabilme opsiyonu koyuyor.Neden biz bu opsiyonu kullanınca sadece reklam yapmış olarak algılanıyoruz da aynı konuyla ilgili yazılan şeyleri paylaşmış olarak algılanmıyoruz? O zaman bu siteyi de bir paylaşım aracı değil reklam ürünü olarak görüp okumayınız..
    Ortalıkta bir şeyler yazıp çizen insan sayısı parmak sayısını geçmezken, kalkıp da bize destek vereceğinize yok resetçiler yok imaj dertleri..Ortada müzik dergisi kalmadı ama hala birileri birilerinin imaj vs dertlerinde. Beğenmiyorsanız, yazdıklarımızı insanlara ulaştırma çabası hoşunuza gitmiyorsa ilgilenmeyiniz. Ama lütfen böyle bomboş yorumlarla da gelmeyin..Eleştirilecekse de bunun bir uslübu var. Ama amacınızın zaten bize bir şeyler katmak için eleştirmek olmadığı da çok belli!

    • Mehmet Tez 12 November 2010 - 10:55 Reply

      Evet haklısın Pınar.

  • onur 11 November 2010 - 23:08 Reply

    böyle konuşmak kolay ya çok kolay. sen madem o kadar yaratıcısın gel bi de sen yap da bi de seninkini görelim. ya da hiç mi hiç bulaşma sen önce adam gibi yazmasını öğren bence. ya da varsa öyle harika bir fikrin gel, köstek olacağına destek ol, fikrini sun, bu tür oluşumlardaki insanların hiçbirisi sana ters cevaplar verecek insanlar da değiller buna eminim. yorumunda adını verdiğin iki isimden bahsetmiyorum hepsi için bu fikrim geçerli. kaldı ki; aynı yazıyı ben yazmış olsam ben de bi fikir olması açısından veyahut siteye girilip görülmesi için atardım linki buraya çok doğal bence.

  • talha 12 November 2010 - 00:09 Reply

    En azından yazabiliyor arkadaşlar Sayın “ismini vermek istemeyen izleyici”. İlkokul terk ayarında dilbilgisi ve düşük cümlelerle youtube yorumcu türklere selam çakarak ayar verilmez.

  • ilker 12 November 2010 - 18:37 Reply

    Bence de Pinar hakli.